söndag 15 maj 2011

Ny vecka!

Den här veckan har jag längtat efter länge och nu är den här!! Imorgon är det Vår Ruset och mitt gamla rekord på 23:28 ska slås! Så är iaf tanken men jag ser att tävlingsledningen bråkat med mig och förlängt banan med några tiotal meter, ingen stor grej men här snackar vi sekunder som ska slås :) Ni som sprungit Vår Ruset i Västerås tidigare, visst sprang man väl på polishusets högra sida och sen vänster och inte vänster före polishuset och sen runt teatern??

Sen på torsdag åker jag till Göteborg för uppladdning inför Göteborgsvarvet! Tyvärr har min ena löparkompis och medresenär, Elisabeth, fått löparknä och kan inte ställa upp och min andra som jag möter upp och delar boende med i Göteborg just nu genomförkyld...

God morgon! :)


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Sara sa...

Heja Ylva friskt humör!

Hoppas loppet gick vägen och du har helt rätt att man tidigare sprang på höger sida om polishuset och sen vänster. Det har jag gjort de gånger jag varit med iaf.

Trist att du har krassliga löparvänner till Göteborgsvarvet, hoppas att du klarar dig iaf.

Lycka till med allt. Kram

Malin sa...

Felix har SÅ cool frisyr!
Låter häftigt med sådana där bilträffar. Jag hade kört all in med kläder och rubbet från samma tid som bilen. Hade varit skitkul =) Kram!