torsdag 2 juni 2011

Torsdag!

Varför tittar man alltid i brevlådan efter tidningen på röda dagar, upptäcker att det är tomt? Man tror sen att alla grannar står i fönstret och skrattar! Lika bra jag provar på måndag med...

Ledig dag idag då! Skönt! Undrar just vad vi ska hitta på! Jag ska ut och springa någonstans, någon gång under dagen men har 0 lust just nu! Men det hindrar inte mig förstås för ut ska jag! Sen!


Felix frukost, speciellt bröd med bara smör, inget pålägg och inget att dricka... Ibland funkar yoghurt men han lyckades nu på morgonen genomskåda mitt försök med att färga vaniljyoghurten rosa med karamellfärg då den vanliga sockersöta rosa barnyoghurten var slut.


Jag som inte gillar att vara ute och leka får väl ta vara på dagen och gå ut med ungarna, finns väl någon rabatt att rensa oxå....

Ha en bra dag!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: