fredag 3 februari 2012

En hel ko tack!

Idag har jag känt mig hungrig och otålig! Hm, ingen rolig känsla. Lite konstigt är det då jag inte sprungit en meter denna vecka utan bara gått några promenader. Löpningen tar ju rätt mycket på energin liksom.


Vi åt kött, sås och pressad potatis ikväll, det blev vad vi hade hemma så att säga. Sen somna Jack på soffan, Felix fastna vid tv:n och Micke och Jesper gick ner i källaren och spelade innebandy. Passade då på att gå en promenad i kylan. Skönt!


Kvällsmål till The voice: Halv banan, halvt äpple, halv apelsin, några vindruvor, vita mullbär och 55 g vaniljkesella. Skit va gott det var!! MERA!!!





Imorgon har Jesper innebandy, tänkte ta med mig Jack och Felix och åka och titta! Åtminstone en match ska jag se, för se hur de sköter sig!

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Suzan sa...

ååhhh.. jag måste äta mullbär! yum!