lördag 14 april 2012

20 km

Landat i soffan 2 min, blev helt slut!

Vid 14 gick jag bort till granngatan med Jack som skulle på ett kalas. Passade på att springa en sväng under tiden. Det blev 20 km på 1:50:30. Sprang till Tillberga, Tillberga kyrka, Nibble, Mycklinge, Tillbergaspåret och tillbaka till kalaset. Sprang in på Hubbo kyrkas kyrkogård och skulle fylla min handledsflaska men de hade inte tagit fram "kranen/anordningen" än, fy fan jag höll ju på att dö av törst!!


Ska börja laga mat, det blir någon form av enchiladas med fläskfile, lök, crème fraîche och sån färdig fajitaskrydda så egentligen är det kanske fajitas jag ska göra??


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Always want runnerlegs! sa...

Vad snackar du om, tungt, du har ju kört veckans andra långpass på bättre tid än förra, ahh, vill oxå få till ett sånt där kanonpass! Du är grym Ylva och älskar din frisyr! Kram