måndag 14 maj 2012

Bästa gänget!

Jag har haft så roligt i helgen, skrattat massor! Jag har ju fått äran att springa för Bergmans GOIF detta år :)

Övre raden: Marcus (min vän Johannas sambo), jag, Roger (granne till Bobby, Marcus farbror), Bobby (master of Bergmans som är en markisfirma).
Nedre raden: Andreas (son till Bobby, Johanna ( min barndomsvän och värsta konkurrent på Göteborgsvarvet).


Gårdagen blev en orgie av godis, pannkakor med grädde, sirap och senare nötter!

Idag back to formen med kvarg och lagom matlåda + ett pass på Factor Function Gym med Elisabeth!

Sa jag att jag vann damklassen i Bergmans GOIF? :) 1-1 nu i Göteborgsvarvsfighter! Ny match nästa år! Längtar!


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

E Hayman sa...

Läste att det redan är öppet för anmälan för de som vart med nu :-)

ylvisen sa...

Bara att anmäla sig då! :) ha ha