onsdag 31 juli 2013

Factor

Cyklade in tidigt till jobbet imorse och jobbade sen över 30 min, fick ihop nästan 2h "övertid"som minskar min minusflex....

Hojade ner till Factor för ett benpass och det var det med råge. Jag som redan var trött i benen sedan all cykling fick kämpa hårt men det gick ändå bra.


Bettan kom ner och krigade, vi var bara tre stycken på passet. Om vi spänner oss nedan? Ja så mkt det går ;) Jag har tappat en del muskelmassa men är nöjd ändå!





12 min
Dead lift 3, 6, 9....
Front squats 3, 6, 9....
Lateral jump 30 st (hopp över skivstång)

Första varvet 3 st av DL och FS + 30 hopp, nästa varv 6 st av DL och FS + 30 hopp...osv

Målet var att man skulle klara minst omgång 15 och det gjorde vi :) hann in på 18:e.

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

E Hayman sa...

vi var BAD ASS grymmast :-)