lördag 27 augusti 2011

Midnattsloppet

Det har regnat HELA dagen! Hemma har det varit en fin högsommardag, otur! Hur som helst....

Tog oss till starten det senaste vi tordes, bestämde mötesplats, kissade och gick till startledet! Sen blev nå strul ute på banan och polisen kunde inte ge starttecken till start så det blev försenat 35 min! Vi hann bli kalla och sura! Vi roade oss med att försöka ta kort med telefonen kvar i armhållaren.... Sen passerade maskeradgruppen och kunde tända till igen :)


Själv loppet gick bra, snabbt! Klockade 10 km på 46 min, REKORD! Jag mätte loppet till 10,3 km och fick tiden ca 47:32 (återkommer), nöjd! Det var uppehåll mellan 22:30 och 23:30 så var skönt!! Sprang ihop med min kusin, helt otroligt att vi hittade på varandra mitt i loppet bland allt folk! :) Det gick bra även för Elisabeth som persade med nästan 4 min!

Nu har vi slängt oss i bilen och har en timmes blifärd till Varberg! God natt!


- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

Anonym sa...

Grymt bra! Vilken fantastisk tid:)! Imponerande!

Jävlar vilket oväder här nu, shit va det blixtrar o mullrar..... 04:13....
/S

Skolgatan sa...

Heja dig! Vilken supertid,synd med vädret.

Sara sa...

Kanonbra jobbat! Du är grym!!

Always want runnerlegs! sa...

Vad kul!! Stort grattis till ett kanonbra lopp:)