torsdag 18 augusti 2011

Zzzzzzzzzzz.......

Har lagt mig tidigt ikväll efter en fullspäckad dag! Ska snart börja lyssna på Patrik Sjöbergs bok, har köpt den via Bokus rakt ner i iphonen! Hur bra är inte det liksom?

Sprang hem från jobbet och det gick bra! Sprang 1,5 km och stannade sen och stretchade lite då jag fått skäll av Bettan då jag slarvar med uppvärmning! :) Sprang sen resterande 5 km i bra tempo utan att känna något i foten! Toppen! Kanske är det så att tåhävningarna gjort resultat... Kan göra nästan 60 st nu (på ett ben i taget) så det tar sig.


Mamma och pappa hämtade Felix och Jack på dagis och körde sen Jesper och Viktor på fotbollsmatch. Någon av oss är alltid med och tittar dock inte ikväll då det inte passade, självklart gjorde Jesper två mål då, typiskt!

Felix har varit lite hängig på eftermiddagen, antagligen beroende på sprutan men han börjar bli lite snorig så vi får se vart det bär hän....


Elisabeth och jag gick nu ikväll till Volvo och hämtade bilen, vi fick ihop 5,5 km eftersom vi inte hittade på varandra (egentligen är det nog bara ca 3 km från henne) utan irrade runt i en kvart innan vi hittade på varandra :)

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Sara sa...

Bra där Elisabeth!! Uppvärmning och stretch innan det är på riktigt är mkt viktigt... :-) Inte för att jag gör det varje gång men jag har hört att det är bra...