torsdag 15 december 2011

Choklad

Jag som hållt mig borta från chokladasken hela veckan skulle idag unna mig EN bit till kaffet! Tyvärr eller kanske snarare bra (?) fanns det bara körsbärslikören och jordgubbscremen kvar, den sistnämnda fick duga! Kaffet innehöll dock en massa sump och chokladen smakade skit...


För övrigt har jag gjort massor inför julen, skönt! I helgen firar vi med farfar så jag har förberett en massa inför det. Städade av hemma igår, våra golv blir såååå snabbt snuskiga av kladdande barn! Dessutom far jag tydligen fram som en ångvält i köket och bidrar väl till en del själv jag med.....

Träningen då? Jo jag sprang 10 km i måndags, gick 11 km i tisdags, gick 5 km igår och idag blir det förmodlingen 45 min löp och 45 med promenad, promenaden med Sofia. Svårt när man vill både och, både löpa och snacka skit så då kör vi 50/50! Imorgon blir det förmodligen gymmet.

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar: