söndag 25 december 2011

Fetto

Juldagen har nu oxå passerat, massa mat och godis. IGEN! Så jävla proppis-tjockis! Ja ok, jag pressar fram dubbelhakan men känner mig som en julgris!


Jullunch hos syrran, gick visserligen dit men det hjälper ju knappast efter dagens alla goda intag. Blev iaf hungrig igen efter den gigantiska frukosten....

På eftermiddag kom barnens farmor och faster och nu har vi landat i källaren men PS3 Move. Vi har hur mycket gott som helst där uppe och Göteborgsvarvsformen känns verkligen långt borta :)


Imorgon ska jag springa hem till mina föräldrar, ska springa en omväg tror jag, får se hur det känns!


Ja mina julklappar då! En brandfilt, hårspray, torkhandduk och en sån där grej man sätter i iphonen för att kunna spela musik i vilken stereo som helst, ja eller nåt, en sån trådlös grej, funkar typ i bilen oxå.


- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

Skolgatan sa...

Här sitter en till svullen gris! Skönt med måndag imorgon,röd dock men här blir det lchf igen.

Jenny H sa...

En gris till här :)! Men det har det varit värt efter allt gott!
En sån där fm-sändare har vi oxå! Kanonsmidigt!

Kramen!

E Hayman sa...

Aha en fm sändare ��