måndag 5 april 2010

Dataspel

Premiär för Felix att prova sin nya mus som vi fått förskriven från hab. Vi har hyrt ett spel oxå som han tycker är kul, han styr pilen på skärmen dit han vill men tryckningarna är än så länge nog mest tur, lite svårt att avgöra.


.
Jag stack ut och sprang imorse, blev Hubborundan på rekordtid, kändes bra! Nu är jag trött i ena vaden så jag ska ta lite piano ett par dagar. Sen åkte jag och de två minsta till mina föräldrar och Jesper och Micke åkte och köpte grusskor åt Jesper som har sin första utomhusfotbollsträning idag. Känner mig lite trött nu, känns sådär att jobba imorgon men det blir ju bra bara man kommer iväg!

2 kommentarer:

Marica sa...

Ja idag är det tebax till verkligheten, men brukar ju gå fint när man väl kommer igång! För mej består dagen av sjukgymnastik, plugg och jobba men imorgon bär det av till skolan! Duktig du är med din träning!! Heja Heja! Kram!

Jenny H sa...

Det där verkar vara en bra mus! Ser fram emot att höra hur den funkar.. Kanske något att fixa till jobbet?
Ha det gött!