tisdag 18 maj 2010

Vårruset 2010

Ja då var det avklarat! Skönt! Hade som mål att springa under 25 min och jag sprang på 23.28! Helnöjd! Hade kunnat pressa mig under 23 om man fått springa "fritt" men det var alltid någon ivägen så man inte kunde ge allt! Sen är det så j...a irriterande när folk står tokfel i startledet. Om man går efter 200 m ska man INTE stå i ledet "springa fort", är det så svårt att fatta... Mina föräldrar och Jesper stod på två ställen efter vägen och hejade! God picknick efteråt med potatissallad, skinka, choklad, korv, cider, yoghurt mm. Solen sken och det var en sån fin kväll, riktigt lyckad. Är så nöjd med tiden! :)

4 kommentarer:

Jenny H sa...

BRA JOBBAT!!!!

Pillan sa...

BRA KÄMPAT!
Och jag håller med att folk står helt fel!Jag stog sist i "springa"-ledet, och det var en massa folk ivägen som började gå redan innan man svängde av ner under tunneln!!!!*mutter*
Är glad att jag sprang all the way utan att stanna! =)
ht vad du e duktig!

E Hayman sa...

Superbra tid, klart att du är nöjd.
KRAM

Marica sa...

Mycket bra jobbat!!!!