lördag 29 september 2012

15 km MK

Hade ingen aning om vad som väntade förutom att det skulle vara backigt. Sen till start men hann med 3 min marginal!!

Drog iväg i lugn fart, första och andra kilometern gick toksakta och det var trångt. Sen lossnade det en aning och jag kunde skruva upp tempot en aning. Gick rätt lätt förutom när man precis besegrat en backe... Återhämtningen var dock bra och jag kunde dra på ytterligare pch passerade en hel del folk. En aning geggigt men det gick att springa runt. Öste på bra sista kilometrarna och kom i mål på 1:22:47, nöjd!


Sponsrade tröjor från Craft.


Vi hade ett tält som uppsamlingsplats.





En välförtjänt kebabtallrik efteråt!


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Skolgatan sa...

Du är så grym! Jag är ju nöjd med min tid,"bara" 23 min efter din... :)

Always want runnerlegs! sa...

Så jäkla bra Ylva!! Kram :))