torsdag 27 september 2012

Keso

Många har svårt för keso och det förstår jag. När det diskuteras på tex jobbet kan många inte med konsistensen. Grejen är att man inte måste äta den naturell och som den är. Jag blandar det, som idag, i havregrynsgröten och det märks inte ens, dock blir det mindre kolhydrater och mer protein :) För övrigt blandar jag keso med grönsaker, i proteinplättae, när jag bakar lchf-bröd, använder istället för sås och på hårdmacka med någon krydda.





Idag är skola och dagis stängt här och jag är ledig. Full dag som startar med god frukost. Jack ska klippas hos frisören för första gången, lunch med Elisabeth och alla barnen. Ev badhuset på eftermiddagen, meka kycklinggratäng och sen ikväll 18:57 går mitt tåg mot Stockholm.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: