lördag 20 oktober 2012

Kass

Ena stunden är jag superstrikt med vad jag äter och rätt som det är faller ALLT! Kan inte säga att jag bryr mig speciellt mycket och går runt och mår dåligt men lite jobbigt är det allt... Jag kan sitta och tycka en massa och planera och fundera HUR jag vill leva och bli aspeppad för att sen köpa en 200 grammare på Ica! Man undrar ju hur man funkar... För ett par veckor sedan hade jag en period där jag minskade rejält på kolhydrater överlag, åt mindre kolisar i maten och absolut inget fika och godis! Å sen totalt tvärtom. Varför kan man inte ligga på en normal nivå hela tiden?? Det verkar tydligen inte riktigt vara min grej att liksom köra på halvfart, jag funkar bättre när jag får vara manisk och grotta ner mig i allt. Känner att det börjar bli läge igen för lite strikta regler och inga utsvävningar som sen senaste tiden.... Vin och godis två kvällar i rad, vad är detta för slarv? ;) Nä nu får det vara nog, go to hell kolhydratsfluff!!





- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: