lördag 13 oktober 2012

PB

Maxdags på Factor. Vi var 29 st tappra som skulle test och totalt satte vi tydligen 48 st PB (personbästa). God stämning med många hejarrop och ryggdunk! :)

Själv lyckades jag ta 95 kg i marklyft! PB med 5 kg. Sen körde jag en power clean (frivändning från golvet) på 55 kg sen var det stopp!


När jag gjorde mina första toes to bar på Factor tror jag att jag lyckades med 2 st, idag gjorde jag 10 st! :)





Lyckades även få till 5 st chins men tror att jag kan göra fler vid rätt tillfälle, körde idag typ 5 x 3 med chins.


- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

Johanna T sa...

Sjukt bra jobbat! Vad roligt det är när man kan peppa varandra! Vad stark du är i frivändningarna! Kul att mäta igen om några månader! :)

ylvisen sa...

Tack Johanna! Var sååå nära 60 kg m det gick inte! Dina DL då!!! Shit!! :)

Skolgatan sa...

Heja starka snygga du!!