onsdag 13 mars 2013

Bara en liten bit...

Har varit hemma idag och tagit hand om Jack som hade feber igår. Han hostar och snorar idag. När man är hemma så här så blir det ju mycket städ och plock vilket är bra men tankarna går hela tiden till vad som ska ätas här näst! Allt gott som finns i skåpen som man inte ska röra... Har skärpt till mig nu IGEN :) vad gäller kosten och nu varit "duktig" sedan i söndags, herre gud bara fyra dagar..... SUCK! Till kaffet nu på em tog jag mig iaf en bit "Rillekaka" som jag kallar den, chokladkaka gjord på mandelmjöl, dadlar, banan, kakao, kaffe och kokosolja. Ett bra alternativ till annat dumt men fasen alltså, det smakar ju bara MER!!!! Bit ihop, bit ihop... :(











Tanken var oxå att jag skulle komma igång med löpningen nu oxå men har nåt i kroppen och får avvakta lite till... Göteborgsvarvet börjar komma oroväckande nära :). Mitt mål i år blir dock att ta mig runt på under 2h (1:51-nånting förra året). Måste vänja knäna med lite asfaltslöp NU!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: