söndag 17 mars 2013

Livet består av att komma i form

Jag kommer i form, sen förstör jag, tar mig till målet igen för att sen förstöra igen... Gud va jobbig jag är! :) Jag lyckas iaf till skillnad från många andra. Ikväll är det återigen NOG men massa gott! Imorgon köööör vi igen! Avslutar med pannkaka, såå jääääävla dåligt! :)








Det positiva med att ha ätit duktigt en period är ju iaf att man är ganska stark nu, dock dags att kliva i sommarkostymen! Å grejen är väl den att jag inte menar att jag är tjock utan det att jag inte kan ha mina jeans och så kan vi inte ha det!

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så jävla duktig! Kämpa & Unna dig du har fött tre barn och du är fantastiskt :)

Kram T.O

Skolgatan sa...

Håller med ovanstående,du är ju grym!

ylvisen sa...

Tack tack! Fast om jag inte kan ha jeansen måste man ju göra något åt det. Kram