måndag 25 maj 2009

Choritzoomelett


Ledig måndag och tid att laga mat. 2 ägg, grädde och riven ost vispas ihop till en omelett. På med skivad korv och stek på ganska låg värme tills den ser färdig ut. Jag lyckades vända den i luften utan att den gick sönder, de ni!
.
Felix var vaken ca 3 timmar i natt och kunde inte sova utan låg bara och snurrade. Han somnade om 6.30..... Jesper fick åka med grannarna till skolan, tack för det!!! Och jag ringde förskolan för att meddela att Felix skulle komma kl 9.00 ist för 8.00. Sen åkte jag och Jack och tränade hem och plocka undan efter bombnedsalge. Snart kommer snälla morfar hit och vaktar Jack så jag kan åka och klippa mig! Sen utvecklingssamtal med Jesper kl 16. Skrev jag ledig måndag?

1 kommentar:

Jenny sa...

haha... samma här "ledig måndag" lilla A och jag har haft full upp hela fm. O snart kommer stora tjejerna hem...phust...
Men solen skiner iaf :) Hoppas håret blir bra...
Vi kanske kan få till en måndags date snart....?
Ha det gott!
Kram J