onsdag 21 april 2010

Öronkliniken

Tänk att mitt 800:e inlägg ska behöva handla om den där j***a ÖNH-kliniken....

När jag ringde och bokade återbesöket sa jag att jag vill göra ett hörselprov samtidigt, alltså samboka med Hörcentralen (hade blivit tillsagd att jag skulle göra så). Väl där fick jag först blåhålla Felix så svetten rann både på honom och mig, läkaren såg rören men inte så mycket mer. Jag frågade vilken tid vi hade på Hörcentralen, där fanns så klart ingen tid... Grrrrrrrrrrrrrrr Hon tyckte jag skulle gå ner och hör med dom om de kunde ta oss ändå. Det kunde de så klart inte.... Jag blev lite sur och sa att det var likadant varje gång vi var till ÖNH-kliniken, alltid något som strular. Vet ni vad hon svarar? Ja jag vet, jag känner igen dig, det är alltid strul när ni ska hit, de vet inte hur man gör där uppe tydligen.... Ha ha, det var lite kul faktiskt.

Fick en ny tid den 12 maj. När sköterskan kom med lappen sa hon att det var ju synd att vi fått sitta och vänta där utan att få träffa Lena. Jag svarade att man kan ju använda flextiden till andra saker.... Hon höll med!

Å nu när jag tänker efter så var återbesöket oxå till för att titta i halsen på men det var det ingen som gjorde. Heja heja!

1 kommentar:

Moster Marie sa...

Jag blir så jävla trött på att bara läsa om allt detta, hade blivit galen!!!!!!