måndag 21 juni 2010

Klistermärke, sånt skit!

Jag har varit med Felix till tandläkaren idag. En tid som tänkte ställa in eftersom jag förstod att hon aldrig skulle få titta honom i munnen och JA, jag hade rätt :) Han gapa och skrek, slog efter den stackars kvinnan som för övrigt var min "fluortant" när jag gick i lågstadiet. Han mjuknade något när han fick åka upp och ner i stolen men längre än så kom hon inte med sina försök. Han tyckte det var roligare att sätta tofflan under vattenkranen.... Återbesök om 6 mån. Hon försökte ge honom ett klistermärke när hon sa att hon var färdig men Felix sprang mot dörren och bort i den låååånga korridoren, han vände sig om flera gånger för att försäkra sig om att tandläkaren inte sprang efter, ha ha... me

Imorgon ska jag jobba! Lite lugnare att sitta på "rummet" och skriva journaler än att vara hemma och vara sjuk och samtidigt ta hand om tre barn... Det har gått bra, men vilat har jag inte gjort!

2 kommentarer:

Jenny H sa...

Ja jisses!
Det där såg ju riktigt roligt ut, att fylla tofflan med vatten! Betydligt roligare än att behöva visa tänderna för en främmande människa!

Fint du gjort på din blogg!

Kram!

Pillan sa...

va fint det var här på din sida!
och jag håller med, det ser faktiskt kul ut att fylla tofflan, ska nog testa det nästa gång det är min tur att gå till tandläkaren ;-)