lördag 12 juni 2010

Närsynt?


Felix ds-läkare rekommenderade oss att ta reda på om vi snart skulle till ögonkliniken. Felix skelar ibland och man ser att han inte alltid ser så bra, eller jag tror att det är så iaf. Jag har varit i kontakt med ögon 3 ggr nu i vår, de säger att vi står på väntelista i juni. Jag har talat om vad doktorn har sagt och pratat med dom ytterligare två gånger efter det och "vi står på väntelista i juni". Halva juni har snart gått och vi har inte fått någon kallelse, ska bli intressant och se när vi får tid, jag gissar på september. För övrigt vill jag bara tala om att portabla dvd-skärmar är himla bra och att foto på håret får vänta, det är nog inte så mycket att se eftersom ingen verkar se det eller så är det jävligt fult :) God natt!

1 kommentar:

Jenny H sa...

Ylva, folk SER att du klippt dig! De TIGER för att de är avis!!!
Så är det, så FRAM MED FOTOT!

Kram..