lördag 19 januari 2013

Min lördag

Först var jag och Felix iväg på simskolan. Det gick väl som jag trodde, han tyckte inte det var speciellt roligt och han ville inte göra som simfröken sa och visade. Dock var detta första gången så det var ju inte så konstigt att det gick mindre bra. Ska ge det 3-4 ggr och blir det inte bättre lägger jag ner.


Har man lovat glass så har man, spelade ju ingen roll att det var -17 grader ute... Fick muta Felix med glass för att få upp honom ur bassängen, in i duschen, ur duschen, på med kläderna, för att gå till bilen osv..


Vi drog sen direkt till Factor, Felix gillar att vara där och vill inte åka därifrån :) Passande tröja, Hulken!





Mina nya Casalltights :)


Rulla ut ryggen, knakar skönt!


Långa Hubbo, fin dag, liiite väl kallt men med bra tempo så blev det bra!





Middag med Hayman med familj, tokfel, god mat med klyftpotatis, sötpotatispommes, mozzarellasticks och megastora hamburgare á 215 gram och bea... Kolakaka/paj på det! VA FAN!!! Spricker snart!


Taberas, allt slut....


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: