lördag 26 januari 2013

Påfyllnadsdag

Fullplanerad dag med simskola, Factor, se Jespers innebandymatch, Ica, städa och främmande blev plötsligt ändrad då simskolan blev inställd precis när vi skulle gå ut genom dörren... Hur som helst så åkte vi ändå ut till Skultuna med Jack som skulle leka med kusinerna. Felix och jag åkte till Ica och sen till ett tidigare Factorpass än planerat. Tanken var först att vi skulle åkt och badat ändå men det var en timme till öppning och jag saknade schysst överdel för att visa mig bland folk samt inga armpuffar till Felix.





Snabblunch mellan Factor och innebandy. Bara för att lördagen är lite av min ätardag innebär inte det att jag tycker det är värt att äta det vita brödet på cheeseburgaren... Blomkålsmos, kyckling och hamburgare med ost :)


Felix blir så lycklig när han får Mc-pommes :)


Ingen rast, ingen ro, nu ut igen!

Inga kommentarer: