torsdag 16 maj 2013

Inget Göteborgsvarv :(

Löparångesten försvann förvisso fort när jag bestämde mig för att stå över årets Gbg-varv men NU när det är så nära är det tråkigt! Dock med tanke på ryggen så är det rätt beslut, jag måste bli bra i ryggen innan jag tränar hårt igen :)


Igår var jag och Felix på Factor tränade. Jag körde power cleans istället för squat clean då det var bättre för ryggen. I vanliga fall hade jag kört på 45 kg, igår endast 25... Chinsen gick dock bra och jag klarade 12 st x 4 utan problem! :) Kul att nånting funkar!
Passade på att rullade ut ryggen och utsida lår på en foam roller.


Jag tar med mig Jesper till götet och lever gott som supporter ist! Det blir Liseberg och annat skoj innan vi hejar fram mina kära vänner från Borlänge och Hagfors :)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: