tisdag 7 maj 2013

Kiropraktorn

Vet inte om gårdagens besök hos kiropraktorn var bra eller dåligt. Han var lite bekymrad över att jag inte är nå bättre efter fyra besök. Han hissade varningsflagg och menade att om jag är oförsiktig nu KAN det ev leda till tex diskbråck... Får fortfarande träna men ska vara försiktig, inte köra tungt. All träning jag gör ska kännas bra. Han var övertygad om att jag kommer bli bra :)

Det kan oxå vara någon inflammation i diskarna eftersom det känns som att de nöter mot varandra när jag ligger på mage. Råd om att fortsätta stretcha. Ska tillbaka nån gång SEN. Även om det låter rätt illa så var det inte sååå farligt men försiktighet råder!

Jag skulle testa att löpa någon dag och blir jag sämre av det så då avrådde han från Gbg-varvet...

Eftersom jag inte länge längre sysslar med långlöp är det ingen större sorg att jag inte kan springa två asfaltsmil nästa lördag. Jag kommer åka ner ändå med mitt löpargäng och ha det trevligt!

Har iaf mina nya fina jeans idag, det var ju kul! :) Ett par Lee, grymt sköna!





- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Skolgatan sa...

Snyyyyygggga jeans,vill ha!! Jobbigt att du har ont men bra att du lyssnar och tar det lugnare👍😘