onsdag 11 september 2013

Hej och hå!

Vi jobbar på! Taxin hämtar Felix på morgnarna och det går bra! Han tycker det är roligt att åka till skolan.

Felix gillar sin cykel :) igår cyklade vi hem till Marita med biocheckar och blomma som tack för hjälpen med klippningen!


Träningen flyter på, lite känningar i ryggen igen men jag tar det försiktigt och kör inte så tungt längre. Lite ont i handleden men har köpt handledsskydd och fått nytt tangentbord på jobbet.





Felix hänger gärna med till Factor, tidigare var han nöjd med att sitta i skrubben med min lur, nu vill han gärna vara med, på gott och ont.


Ikväll har jag och syrran hängt på stan, firat att hon fyllde 40 i våras, shoppat, ätit och nu ligger hon på massagebordet.


Å sen har jag handlat bärs till helgen då det vankas ytterligare 40-årsfest!


Ja det var väl det som hänt ifall nån undrar! :)

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Josephine sa...

Vilken härlig kille du har. Vad duktig han är. Hittade din blogg när jag sökte på språkpussel. Kommer definitivt fortsätta att läsa om er vardag. Spännande!

ylvisen sa...

Tack Josephine, va roligt!

kram