tisdag 17 september 2013

Igen....

Felix glasögon har hållit i flera år, tills nu... Senaste veckan har han brutit av dom två gånger, va fan Felix! Jag har annat att göra än att åka och fixa dom! Ska köpa nya glasögon åt honom snart så vi har flera så man slipper släpa dom mellan skola och hemmet oxå tex. Har fått nytt recept, det ska bara fixas.... Så jobbigt att åka ner på stan nu för tiden.


Gjorde en tårta åt min svägerska i lördags, hon fyllde 40, den fick godkänt!





Jag var väldigt trött....i söndags och sov bort hela dagen....utan att lyckas äta nå vidare bra. Igår kom suget tillbaka och jag trillade dit på dessa, dock godare utan choklad tyckte jag.


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Luftslottet sa...

Et lite tips:

Vi bestiller briller fra http://www.zennioptical.com/

Koster bare 1/4 del av hva vi må betale i norske butikker. ;-)