måndag 15 juni 2009

Ledig måndag

Måndag igen efter en rolig helg. Möhippan i Hjo gick galant! Jessica verkade mycket nöjd och hela dagen flöt bra och inte en enda droppe regn! Tågresan hem pratar vi inte om! Tack Jessica och alla andra tjejer som bidrog till en minnesvärd dag för både den blivande frun och mig!

Idag har jag varit ledig. Elisabeth, Emma och Alex kom förbi på förmiddagen och drack kaffe. Jesper har varit hos sin kompis Elias hela eftermiddagen. Kusindotter Malin är här nu och leker med de två små. Vi hämtade nyss Felix på förskolan och nu busar de i källaren. Felix har fått en extra vecka att vara på förskolan innan har får sommarledigt. Idag när vi hämta honom var han på sin nya avdelning och lekte, han ville inte gå hem och det bådar ju gott inför hösten.

Ikväll ska jag åka och vibba, får se om låren klarar av det efter lördagens fyrhjulkörning. Har träningsvärk, har även ont under vänster framfot, undrar vad som gjort att jag fått ont där? Mina vita skor som är relativt nya blev oxå förstörda under strapatserna i Hjo, kullerstensgator är inget att rekommendera skor med smal klack tydligen....

2 kommentarer:

Marica sa...

Å nej blev skorna förstörda.. det var ju inget bra :-/

Tack för i helgen :-)

Träningsvärken är kvar idag men fast betydligt lindrigare än igår!

Trötta barn och trött mamma här vilket betyder en tidig kväll!

Kram o härligt att va ledig idag kan jag tro!

malin sa...

Det var kul att jag kunde komma idag.
Hoppas jag kan komma lite oftare nu
när jag är ledig ;) kram