fredag 20 augusti 2010

Det finns inga genvägar...

Efter att ha ätit toscapäron med grädde till efterrätt vid lunchen, chokladtårta till fikat och mörk choklad mellan diktaten var det bara att åka hem med bilen och ta vagnen till dagis. Jag och ungarna gick Hubborundan som via dagis är kanske 6 km. Det går ju knappast jämt ut men det känns liiiiite bättre att ha gått Hubbo med syskonvagn än inte alls. Nu har jag dessutom ätit nötter och lite godis oxå så egentligen skulle jag behöva gå ett par varv till men det tänker jag INTE göra!

Appropå genvägar så är Hubborundan bra eftersom det inte går att gena! Likaså när det gäller att hålla vikten, bra mat och motion, finns inga genvägar! Dagens intag var en riktig OMVÄG! :)

1 kommentar:

Marica sa...

Jag tycker du är duktig som går så ofta som du gör! Jag har ingen dubbelvagn så kommer sällan ut med mer än ett barn o det bär mej emot att sätta nån av dem i sulky, ja inte Jacob då ;) men för att få nån motion så måste man ju :)
Ha en bra helg!