söndag 8 augusti 2010

Björnö-milen


Felix och jag har varit ensamma i natt. Micke och Jesper stannade i stugan igår efter Jespers fotbollsturnering. Jack sov hos mina föräldrar eftersom jag och Felix skulle bort igår kväll på kalas. Imorse lämnade jag Felix oxå en stund hos mormor och morfar och stack ut på Björnön för att springa milen. Det gick bra, tiden var 5 min bättre än första gången jag sprang den milen i början på sommaren. Nu sitter Jack och jag och tittar på film och väntar på att övriga familjen ska komma hem. Felix har åkt med faster Linda till Busborgen och Micke och Jesper är nog snart hemma igen och sen är det snart måndag och ny vecka igen! Tiden går, tiden går...

2 kommentarer:

Linda sa...

Du är ju GRYM! Vilken förbättring under sommaren...minns du våra diskussioner i våras ang att springa lite längre, innan du ens sprungit milen!? Jag är sååååå imponerad av dig!

Tyckte att jag såg din söta son på Busborgen idag!
Kram

Jenny H sa...

Ja du är superduktig ylva! Bra jobbat!

Jo, personligen tycker jag havskräftor slår insjökräftor med hästlängder! Det blir lite lön för mödan om man säger så.. Mer kött på de rackarna! Sen gillar jag sältan i dem! Pröva om du får tillfälle någon gång!

Kram!