torsdag 29 september 2011

Barnklippning 570 kr + parkering och bensin

Förra veckan var Jesper och klippte sig på Skiljebo centrum. Jag följde med honom in och sa hur hon skulle klippa: Lite lätt hockeyfrilla, spara luggen och spara polisongerna en aning och klippa ur hans hår massor! Som ni förstår blev det inte riktigt så....

Hon klippte inte ur håret något, kapade polisongerna rakt av, sparade håret på huvudet som om vi sagt att han skulle kunna ha en mikrofonfrilla någon dag...

Jag hade dumt nog gått därifrån med småbrorsorna och lämnat honom ensam kvar med pengarna i handen... Han kom sen gående med gråten i halsen och jag förstår honom! Ingen bra klippning alls! Kalaset kostade 250 kr.

Jag lovade Jesper att han skulle få gå till en RIKTIG frisör! Bokade hos Sara på Barbie n Ken på stan där jag går, fick kosta vad det ville! Å vilken skillnad det blev! Hon tog 320 kr för en barnklippning och det får det vara värt!

Så totalsumman för Jespers klippning blev hög men nu är han så fin så fin...


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

E Hayman sa...

Kalas, han blev ju jättefin i håret :-) Hälsa Jesper