torsdag 15 september 2011

So Ylva-style

Jag är känd för att glömma en massa saker och för allt och vara allmänt glömsk.... Varför frångå min personlighet? Vi kom halvvägs till Avesta när jag kom på att jag glömt en stor del av packningen.... Min pappa var snäll och mötte upp i Sala. TACK!

Sen gick det en stund till och då visade det sig att jag hade bilnyckeln kvar i fickan till bilen hemma.... Vi fick stanna i Avesta och köpa kuvert och frimärken så nu är de på väg hem per post. Jag är inte så populär hemma nu så det är väl bra att jag är borta några dagar...

Nu är vi snart i Falun. Vi har på oss våra jackor vi fått av Svea fasad & konsult!





- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Tony sa...

Snygga jackor!!!

ser groovvvyy ut.

ylvisen sa...

Ja riktigt fina, man tackar!