tisdag 27 september 2011

Ytterligare en dag...

Jag har måndag idag då dagis var stängt igår och jag var ledig, tänk att det liksom blir så konstigt när det inte är "som vanligt"!

Det var iaf trevligt i Åkersberga! Felix gillade vägtunnlarna bäst, å långa var de oxå! Bilkön hem var oxå lång.... Åkte dessutom vi fel då jag missade en avfart, tacka vet jag min Iphone som tog mig hem! Det är inte lätt i Stockholmstrafiken när man börjar köra fel....


Felix ratade fikat och lekte med allt nytt, jag ratade inte fikat utan tryckte äppelpaj som jag hade med mig (fick halva satsen vaniljsås i bagageluckan)! Har blivit besatt av äppelpaj! Skit!


Kolla vilken lång lugg jag har! Har jättekort bak just nu och trivs inte riktig... Men ska tillbaka till frissan efter nästa lön och färga mörkare och då får hon jämna till det! Bestämde just att jag ska spara ut mitt hår igen så jag kan ha en tråkig tofs!





Jack har somnat på soffan i nästan vanlig ordning, Micke och Jesper är på innebandyträning och Felix och jag tokar oss lite. Den ungen vill inte äta, det enda han vill ha är smörgås och det finns inte så då får det va tycker han... Vi som har så mycket gott hemma! Eller iaf sånt som jag skulle kunna tänka mig. Ska man baka en paj kanske?


Lite senare blir det en långpromenad men gillar inte att det är så mörkt nu! Skit!!

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

Suzan sa...

Jag tycker håret är jättesnyggt!

Carina - den gråa pippin sa...

Baka en paj du. Det blir bra. Vi har äpplen i överflöd så det är bara till att tjoa till så får du.

Skolgatan sa...

Jag gillar också ditt hår men jag förstår dig,jag ska med spara till tråkig tofs:)