lördag 24 september 2011

Lördagsstatus

Favvo-tightsen på! Har gått 7,7 km morgonpromenad och ätit frukost! Jesper och Micke är på fotbollscup. Jack och Felix bygger koja eller stökar till, det beror på hur man ser det...

Jag är fortfarande mätt efter äppelpajsorgien som var här igår tillsammans med Micke och Bettan!














Om ett par timmar ska jag byta av Micke på Branthovda och sen händer det väl inget annat idag. Vi kan dock behöva det då det imorgon är gympa, kalas, "svärmor", besiktning.... Lägg oxå till ett hus i kaos, tom kyl, och en trädgård som behöver fixas inför vintern.

Önskar att jag istället stod på startlinjen till Lidingöloppet! Skulle hellre springa 3 mil i uppförsbacke än "genomlida" denna helg! Istället håller jag tummarna för denna TJEJ!

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

Sara sa...

Tycker det låter ganska skönt o inte ska du lida dig igenom denna helg..
Själv har vi bokat upp precis hela helgen så på måndagmorgon är huset fortfarande i kaos, kylen tom och trädgården i "sommarläge". Du har ju iaf möjlighet att fixa lite.. hihi..

Jenny H sa...

Du har verkligen snygga, vältränade ben!
Får man såna av äppelpaj?

Kram!

Jenny H sa...

Nej Ylva! Jag ser sömmen men det är inte den som gör benen snygga! DU är snygg! INTE sömmen :)!

Kramen!