torsdag 13 maj 2010

10210 meter

Idag har jag slagit nytt löprekord! 10,2 km, är så nöjd! Sprang en omväg bort till spåret, två varv där och en liten omväg hem för att vara säker på att det skulle bli minst en mil! Det regnade hela tiden och det var så skönt, hatar när det blir för varmt. Det luktade så gott i skogen! Så härligt när man hittar flytet!

Idag har vi bara varit hemma annars, jag har städat och tvättat. Jesper har haft två killar här från fotbollslaget. Jack och Felix har lekt ganska bra, granntjejerna var här en stund och hälsade på. Vi har varit ute och inne, uppe och nere. Just nu tittar dom på Dora, Felix härmar hela tiden vad de säger, inte klockrena ord men helt rätt ljud, han har visst sett filmen några gånger...

Ska snart börja göra en köttfärsgratäng med potatis som var med i veckans Linas matkasse! Ska bli gott med mat!

3 kommentarer:

Skolgatan sa...

Sjukt långt,du är sjuk;-)

Härligt att han härmar orden,Ebba gör det till pippifilmerna men inte så man hör orden men rätt melodi.

malin sa...

Herregud, hur orkar du? :O

Och jo, egentligen har jag någon som väcker mig hemma, men nu har jag sovit så dåligt hela veckan så då får ingen väcka mig!

Dessutom sov jag hos frida inatt, men annars hade jag gärna tagit hand om vilddjuren! :)

kram

Linda sa...

Härligt jobbat vännen. Du ser att det gick, bara att bestämma sig. Kram