torsdag 27 maj 2010

Felixtid Moster


Fast min syster sa tre ggr i tisdags att hon och Lowa skulle hämta Felix på dagis idag var det som bortblåst imorse. Vi krockade på dagisgården och tänkte nog att det var kört att få Felix att åka med dom... Men det gick riktigt bra, han var glad och vinkade hej då! Väl hemma haltade Felix riktigt mycket, antagligen har han gått på tå i vattnet och överansträngt sig i sin redan skadade fot. Lite fundersam över foten är jag allt... Jag fick tid över att köpa blommor, mormor följde med som smakråd. Tack Morfar för hjälpen med Jack och tack Marie för en lyckad Felix-tid.

2 kommentarer:

Jenny H sa...

Det är väl underbart att vara glömsk?! Hehe, jag tycker iaf att det är underbart att höra att någon mer än JAG är det...

Låter lite misstänkt med Felix fossing...

Kram!

Sara sa...

Fina blommor och fin kruka....

Stackars Felix o foten