torsdag 1 mars 2012

Återställa ordningen!

Hallå karaktären?? Jag har ju vanligtvis grym karaktär när det gäller träning och mat! Men nu, hallå var tog den vägen?? Ja ja, jag är snart tillbaka!

Jag brukar vanligtvis inte balla ur för att gå en promenad själv men ikväll blev det tvärstopp! Sofia är på löve-middag, Jeanette hade ont i huvudet, Elisabeth är sjuk och Antonio nobbade mig och löpning då han jobbar!

Jag går iaf runt i löpartightsen :) Räcker det?





Felix och jag har lekt samling och tränat på ord, säga och teckna. Han var riktigt duktig! Vi språktränar sällan hemma då han inte vill och vi inte riktigt får till det så att säga. Ikväll gick det ändå ganska bra! Kul!


Bilder på framsidan.....


......och tecknet på baksidan.


- Posted using BlogPress from my iPhone

6 kommentarer:

Suzan sa...

Bättre att gå runt i löptights än att inte göra ngt alls, då TÄNKER du iaf på löpning ;)

ylvisen sa...

Ha ha tack Suz!

Anonym sa...

Hemma nu;)! Ska vi gå...?
/ S

Skolgatan sa...

Du tränade ju,fast Felix-träning och det är jäkligt bra gjort!

Always want runnerlegs! sa...

Haha, du är för härlig! Klart det räcker, håller med suzan, mental träning där ;)

ylvisen sa...

Bra tack, hoppas att den mentala träningen igår kvittas med citronpajen idag!