måndag 5 mars 2012

Ingen tårta, träning x 2

Detta måste ha varit den mest strikta födelsedagen ever! :) Givetvis självvalt men ändå.

Dagen började ju med 7,3 km promenad. Jobbade en stund, åkte sedan på möte och sen fick jag hämta Felix med feber på dagis.

En bra dag dock med bra frukost, bra lunch! Somnade på soffan, sliten efter helgens fest. Hård äggmacka till mellis, bra middag och sen till gymmet på jobbet! Körde "diverse allt"!

Litet kvällsmål och nu bad och sen soffan.





Fick en present idag av familjen till familjen, toppen, vi har varit utan kamera länge nu! Fira med tårta har vi gjort flera gånger de senaste veckorna så idag blir det inget sånt!


Nu är jag så trött i armarna att jag snart tappar luren. Ska hoppa i badet! So long!


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

malin sa...

Åh samma kamera som mig! Tror jag, annars var den väldigt lik. Grattis igen!! :)

Skolgatan sa...

Kul med ny kamera!
Snygging är det nya träningskläderna?
Underbart med bad,har svårt att få till det när jag jobbar sent...