måndag 7 maj 2012

5 dagar kvar

Det drar ihop sig för Göteborgsvarvet! To late att göra något å formen, den är som den är! Runt kommer jag och jag hoppas att jag slår min 1:55:56-tid och det gör jag nog om bara hälsenan håller....

Vädret ser ju inte så jätteskoj ut men bra löpväder dock. Den där ölen på filten i solen efteråt verkar dock utebli.... Regnjackan får packas ner! Allt löser sig, ska bli himla roligt!


Den 1 maj när jag sprang (bilder nedan) var det ju varmt och det passar mig inte! Tänker bara negativa tankar om hur varmt det är och hur jobbigt det känns... Skulle verkligen behöva jobba på den mentala biten!





Ikväll har jag varit på Factor Funtional Gym och kört ett crossfitpass. Jag glömde att jag lämnat blod idag och borde tagit det lugnt...men överlevde trots det!


- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

Always want runnerlegs! sa...

Halloj Ylva! Håller tummarna för dig och din hälsena, resten klarar du, viljan och formen har du, nu är det positiv pepp här och visualisera dig runt loppet, hur lätt det är. Ska du springa med musik? Isåfall, ladda med dina peppigaste låtar och ska hålla alla tummar och tår för dig!! kram

ylvisen sa...

Tack Linda! Tar med mig dina tips! Yes alltid musik! Listan är uppdaterad med bl a Scooter!! Ha ha kram

Always want runnerlegs! sa...

Skitabra ju! :). Kram!

Alexandra sa...

Bara en liten dag kvar.... Puh. Nervöst hos mig, känns det bra för din del?