lördag 26 maj 2012

Crossfit is the shit! Egovarning!

Nu har jag tränat crossfit i fem veckor och jag kan säga att min rygg/kropp såg inte ur så här tidigare. Grymt att det faktiskt går att forma kroppen fast man är över 35 och har fött tre barn. Jag är mäkta stolt över vad jag lyckats med sen får andra tycka vad de vill. Manisk? Ja kanske det men magrutor liksom, det trodde jag aldrig.





För övrigt idag har vi testat att tömma en hel tandkrämstub i badet (igen) för att se om det blir bubblor! Det blir det inte för den som undrar....


Ätit pizzarester och pannkaka!


Jag har lämnat Jack på kalas och går nu en promenad och ikväll ska vi till Micke och Elisabeth och heja på Loreeen förstås!

Jag är väl inte riktigt riktig men vem är det?


Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

Skolgatan sa...

Woohoo gärna mer egobilder!! HOT HOT KVINNA!!! Du ska vara jävligt stolt:)

ylvisen sa...

Ha ha...

Malin sa...

Herregud vilken läcker rygg! Heja heja!