tisdag 15 maj 2012

Felix resurs!

Inget är klart än inför Felix förskoleklasstart. Jag vet inte om det ens finns någon som är intresserad. Rektorn sa förra veckan, jag hör av mig när det är klart! Men vad då klart, jag vill oxå vara med och tycka! Allt känns så ovisst nu men det förstod jag väl att det skulle kännas och bli så här! Därmed inte sagt att det inte kommer gå bra! Håller tummarna!


För övrigt ikväll har Alex varit här och lekt, jag har städat undan lite, klippt gräset, lagat panerad fisk med dillstuvad potatis, gått 7 km med Sofia och gjort plankan 2 + 1 min, gjort armhävningar 15 x 2 och gjort utfallsteg på gatan! :)



- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

Ann-Charlotte sa...

Framförhållningen på skolorna är helt obegriplig. Förra veckan på måndagen fick vi veta att det finns en elevass, möte bokas på fredag. Fick inte reda på något om personens bakgrund, även om vi frågade. Inget snack om att kunna påverka. Nu blev det ett bra första möte, men fy vad utelämnad o beroende man känner sig! Nu väntar vi på att få reda på lärarlaget i övrigt....

Skolgatan sa...

Det kommer att bli jättebra,känner jag i lilltån;),nej men jobbigt att inte få vara med eller höra nått fast blir ni inte nöjda måste man väl ha rätt att byta?

Mätts sa...

De tänker inte på individen utan ekonomin... Detta gäller både personal och barn..

ylvisen sa...

Trist Lotta!

Hoppas du har rätt Jessica!

Tyvärr mätts har du rätt!