söndag 5 april 2009

Här jobbar jag!


Ja så där ser det ut på mitt jobb. Fint va...

7 kommentarer:

Marika sa...

Jätte fint!:-D

Suzy71 sa...

Kanon!
Lite skillnad mot när jag jobbade som kanslist på mikrobiologen. Då hade vi knappt datorer. Skrev en hel del om alla möjliga bakterier från odlingsplattorna på skrivmaskin. Det var tider det! Och ändå tycker jag inte atat jag är så himla gammal... Det går framåt som tur är! :)

E Hayman sa...

Ser riktigt snyggt ut. :-)
Ungefär som mitt bord fast jag har gula post it lappar all over the place hahahah, ser förjävligt ut egentligen.
Men jag har stenkoll på alla mina ärenden.

Anonym sa...

Verkligen Feng Shui! Påminner om mitt...

Skolgatan sa...

Oj vad fint!
Men vart står kaffekoppen? Det är väl det du gör på dagarna;-)

KRAM

Moster Marie sa...

Ha, ha, Mig kan du inte lura. Har sett din tvättstuga......denna kontorsbild är fejkad.

ylvisen sa...

Marie: Ha ha, ja det är väl där jag jobbar egentligen!