torsdag 1 juli 2010

Saker som hänt - 6 av 10

Klockan som jag köpte i feb på mitt Living and room-party har äntligen kommit på plats! Den har legat i ett skåp i köket och nästan blivit bortglömd. Det var dock ingen lek att få det bra och det gick åt en hel del svordomar. Det blev riktigt fint men man får inte kolla så noga. Vi gjorde den ganska liten även om den är stor. Nu fattas bara en ny kökslampa men det får vi ta till hösten, inte billigt med belysning! Nu går pengarna till semester och iordningställande av framsidan.

Någon som har förslag på vad man kans sätta mer på väggen? Det fungerar inte med någon tavellist och nå bra kökstavlor har jag inte sett heller. Förslag? Skulle kunna tänka mig en svart text som finns där det stå tex "carpe diem" men jag vill skulle vilja ha: "Be as you are". Kan man beställa sånt någonstans? Någon som vet?

4 kommentarer:

Pillan sa...

Kolla in den här sidan:
http://www.stilcompaniet.se/se/grp/designa-sjalv.php

Kram

ylvisen sa...

Kalas, perfekt, tack Pernilla!

ylvisen sa...

Såg dock nu att man klistrar dit texten typ som en tatuering. Vore kul om den stod ut från väggen en aning...

Jenny H sa...

På Hem å Hobby i Hjo kan man köpa lösa bokstäver i trä. Så kom hit vettja :-)!