onsdag 28 juli 2010

Fem dagar i Varberg


På väg hem efter denna semesters sista tripp. Vi har lånat bekantas stuga i Varberg. Vi har haft bra väder så vi har varit på stranden och badat, jag har doppat mig i havet iaf en gång... En dag regnade det dock så då passade jag och Elisabeth, som oxå var där med sin familj, på att åka till Gekås i Ullared. Vi gick igenom monstret till butik på 2.5 timme och 2400 kr fattigare. Köpte egentligen ingenting som vi inte behövde. Annars är det ju just det folk gör när dom är där, handlar en massa skit bara för att det är billigt. Många av sakerna finns förresten på affärer som tex öb. Vi hälsade även på en sonen till dom som äger stugan som är min barndomskompis och klasskamrat. Det var roligt, de har oxå tre barn men stort hus så det gick galant! Tack Elisabeth med fam, Claes med fam för allt trevligt samt stort tack till Agneta och Svenke för lånet av stugan!

2 kommentarer:

E Hayman sa...

Tack själv :-) KRAMAR

Skolgatan sa...

Varberg är så skönt. Kul med Ullared,jag ska ju dit om 2 veckor,ska inte heller köpa så mycket,vi ska ju till lager innan,hoppas hitta mycket där. Vi har det super här i utlandet=)!