onsdag 14 juli 2010

Fixa- och donardag!

Dagen började med en promenad med Fia och Felix. Frukost och fixa med tvätt. Lämnade Jack och Felix hos mormor och morfar en liten stund. Jesper och jag åkte ner på stan och köpte ett nytt Nintendo DS, gympaskor till Jack och Felix och gummistövlar till Jesper. Sen dammsög vi bilen innan vi åkte hem till mamma. Fick mig lite kaffe och sen åkte vi hem. Möttes av en bygg-gubbe som var här och skulle titta på staketet för att beställa material. Äntligen händer det något men vi lär nog få vänta tills efter semestern innan det verkligen är färdigt...

Nu har vi ätit lunch. Micke jobbar ute på framsidan, det blir så fint! Ska lägga in en bild sen! Jag ska packa och tvätta lite för diverse utflykter! Solen skiner och det är supervarmt igen. Det har inte kommit något regn alls här i Västerås på hur länge som helst. Vi har inte sett en blixt, knappt hört ett muller. Det sticks att gå på gräsmattan! Men jag klagar inte, eller jo, det har varit 28 grader i sovrummet om nätterna och det är lite väl mycket...

1 kommentar:

Jenny H sa...

Oj.. Nä man ser väl inte fram emot regn direkt men det som kom här igår var SÅ välbehövligt! Luften blev mycket härligare och idag skiner solen för fullt igen! Känns som det behöver ladda ur lite emellanåt när vi har sån här tropisk hetta!

Ja nu vill jag se bilder från arbetet runt huset!

Kram!