onsdag 21 december 2011

Det är jobbigt nu!

0 karaktär, massor med choklad överallt, skavsår! Ingen lust att vara skärpt, inte lust att vara sockerhög och svälld heller! Förvirrad!? Jag är ju liksom "all in" på det jag gör, oftast. Vilket innebär för mig att det är svårt att träna bra och äta bra när det ändå kommer en jul snart med en massa goda dagar...

Förra julen var perfekt, lätt som en fjäder och tränade superbra, njöt verkligen av allt gott för det var jag värd! I år har låren redan svällt, jag ser äppelstora kinder när jag tittar neråt om jag kan då hakan tar i..... Nja, tar väl i en del men det är KÄNSLAN mina vänner som jag går på just nu och den är SKIT!

Det blir dock en bra jul hur som helst! Jag kommer ta tag i kost och träning i januari (nu moffar jag ju inte varje dag och har inte lagt av med träningen men det är ingen kvalitutt på nåt just nu) och det blir en Göteborgsvarv i toppform i maj. Får jag bara vara frisk och hel kommer det även bli ett personbästa! Var så säker!


- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

Nathalie sa...

massa kramar!! :)

Skolgatan sa...

Du fixar ju till det så bra i januari sen. Vad får ni för julklapp då?

Jenny H sa...

Förstår det du beskriver. Man känner sig så otroligt svullen överallt! Och då menar jag överallt! Det där med äppelkinder känner jag oxå igen. Usch, pluffsigt värre känns det! Sen tycker inte jag alltid att det syns på vågen men känslan är hemsk och det är den som räknas!

Men som Jessica skrev så kommer det ju alltid ett januari då man är mer motiverad att ta tag i sitt liv igen.

Kram!