fredag 30 december 2011

Trött i hövvet!

Igår kväll blev vi upphämtade i taxi. Resan gick mot Limone. Sällskap Sofia och Tony! Jag glömde telefonen hemma så det blev inga bilder men vi åt såååå gott: Pastarullar med salami och grädde, semifreddo, gott rödvin och till sist en drink på Skybar i Skrapan!

Tack kära vänner för en trevlig kväll och tack till barnvakterna! Inte så ofta man blir överraskad med taxi okänd destination. Idag är jag lite tung i huvudet, har sovit som en kratta men en fantastisk kväll så klart det va värt det! :)

Sofia och jag på mitt bröllop 2007

Håller på att fixa lite inför morgondagen och Nyårsafton! Jag ska göra förrätt och efterrätt och håller på att förbereda lite :)
- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Skolgatan sa...

Oj vad trevligt det lät.

Ebbas hjärta klappar bara för Felix<3

Jenny H sa...

Ja vilken kul överraskning!!!

Jasså blev Felix lite sotis ;)? Tror den mesta av kärleken kommer från killen och inte från Ebba om det är någon tröst ;)! Men hur som helst får nog Felix hålla lite koll på tjejen nu! Kanske dags att flytta till Hjo?

Ja ibland slår man på stort och visar diverse kroppsdelar på bloggen! Vad blir det här näst? Håll utkik :)!

Gott nytt till sig med!!
Kram!