torsdag 22 november 2012

Chins PB

Tjohoo! Åtta asfula chins! Vinner inget pris för dom men dock åtta stycken! När jag började på Factor kunde jag inte göra EN med handflatorna från mig, däremot kunde jag göra ett par med händerna åt andra hållet! Utveckling! :)








Ett asflåsigt pass idag. Vi var bara tre stycken vilket var rätt skönt!

Vi gjorde nedanstående övningar 11 varv (på 12 min), man hade 1 min på sig på varje varv, var man klar på 30 sekunder fick man vila tills nästa minut började...

7 Front squat
20 Mt. Climbers
7 Squat junis
2 Front Squat

Blev så trött i låren sen att jag höll på att drulla ner för källartrappan..

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Anonym sa...

Wonderful blog! I found it while searching on Yahoo News.
Do you have any tips on how to get listed in Yahoo News?

I've been trying for a while but I never seem to get there! Many thanks
Take a look at my weblog african mango plus guide