måndag 5 november 2012

God kväll!

Flyttade min arbetsdag några timmar då vi var i Tillberga på förmiddagen och tog halsprov. Jack och Jesper var positiva för snabbtest strep A och jag var negativ vilket betyder bra :) Micke och Jesper har redan fått behandling och nu även de två andra i familjen!

Jobbade till 19:30 vilket är konstigt eller iaf ovanligt i min värd. Jag fick himla mycket gjort då jag var ensam på hela mottagningen i 3 timmar... Slängde i mig en sallad jag köpt på Ica Hökåsen på fm nu när de äntligen fått en sån salladsbar!!


Nu är jag aptrött! Skulle ju berätta om utmaningen jag är med på men orkar inte just nu... Får återkomma igen!

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

Skolgatan sa...

Skönt att jobba ensam!

Jag vill höra allt om utmaningen,när du orkar. Kram!!

Skolgatan sa...

Tråkigt med halsont glömde jag säga men det fattar du väl att jag tycker..:)

ylvisen sa...

Yes I know!!

Kram